eng

ბიზნესში კრიზისის მართვის ინსტრუმენტები

ბიზნესში კრიზისის მართვის ძირითადი ინსტრუმენტები:

1. კრიზისში მყოფი ბიზნესის (კომპანია, პროექტი) დიაგნოსტირების საფუძველზე, ბიზნესის კრიზისიდან გამოყვანის შესრულებადი გეგმის გაკეთება.
2. კრიზისში მყოფი ბიზნესის აქტივების უკეთ გამოყენების მოდელების მოფიქრება და გადაწყვეტილებების მიღება (პროდუქტის გაუმჯობესება, აქტივის ნაწილის გაყიდვა,ნედლეულის შეცვლა, გაყიდვების არხების ცვლილება, პროფილის შეცვლა, გუნდის გაძლიერება და ა.შ.).
3. კრიზისში მყოფი ბიზნესის ვალდებულებების დაჯგუფება პრიორიტეტების მიხედვით. მევალეებთან ინდივიდუალური მოლაპარაკება და ბიზნესის კრიზისიდან გამოყვანის პროცესში მათი ჩართვა.
4. ბიზნესის კრიზისიდან გამოყვანისთვის საჭირო ფინანსური რესურსების იდენტიფიცირება და დაფინანსების მოძიება (პირველ ეტაპზე ინვესტიცია, შემდეგ კი სესხი საფინანსო ინსტიტუტთან პარტნიორობით).
5. ბიზნესის კრიზისიდან გამოყვანის პროცესის მართვა: ბიზნესის დამფუძნებელთან შეთანხმებული სტრატეგიული გეგმის ფარგლებში გადაწყვეტილებების მიღება და აღსრულება.

მართვის კომპანია GGM ანაზღაურებას მიიღებს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ბიზნესში კრიზისი დაიძლევა და კომპანია სტაბილურად გააგრძელებს ფუნქციონირებას.

მართვის კომპანია GGM-ის ოფისები: თბილისი, თამარაშვილის 13 / ბათუმი, ჭავჭავაძის 107
დაკავშირება: ელ ფოსტა: [email protected] / ვებ გვერდი: www.ggm.ge / ტელ.: 032 2 55 50 50