eng

რესტორნის რებრენდინგი

მიმდინარე

მოიცავს სერვისებს

01

კომპანიის მართვა

02

პროექტის მართვა

03

კრიზისის მართვა

პროექტის ისტორია

2018 წლის იანვარში, GGM-მა მართვაში აიღო ბათუმში, ვ.გორგასალის №111-ში მდებარე რესტორანი "ბათუმარანი".

მართვაში აღების შემდეგ:

▪ შემუშავდა კვების ობიექტის განვითარების კონცეფცია და მომზადდა სამოქმედო გეგმა;
▪ სტრატეგიულ ამოცანად განისაზღვრა კვების ობიექტის შემოსავლებისა და შესაბამისად, მოგების 50%-ის ზრდა გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით და ამ დინამიკის არანაკლებ 3 ციკლის (განვითარების დინამიკა - 3 წელი) უწყვეტად შენარჩუნება;
▪ დაიგეგმა კვების ობიექტის რებრენდინგი (განახლებული ბრენდირებით ობიექტი 2019 წლის ივნისიდან გეგმავს მუშაობას);
▪ შემუშავდა მარკეტინგული სტრატეგია;
▪ დაინერგა რისკების მართვის სისტემა;

რესტორანმა ''ბათუმარანმა’’ 2019 წლის 1 ივნისიდან ახალი კონცეფციით დაიწყო მუშაობა. 

წარმოდგენილია ტრადიციული აჭარული სამზარეულო, მათ შორის მივიწყებულ რეცეპტებზე მომზადებული კერძები, აჭარაში დაწურული ღვინისა და გამოხდილი ჭაჭის მრავალი სახეობა.

რესტორნის გუნდის სურვილია, სტუმრებს გააცნოს აჭარული სტუმარ-მასპინძლობის და ადგილობრივი კულინარიის ნაკლებად ცნობილი ტრადიციები.