eng

რესტორნის რებრენდინგი

მიმდინარე

მოიცავს სერვისებს

01

კომპანიის მართვა

02

პროექტის მართვა

03

კრიზისის მართვა

პროექტის ისტორია

2018 წლის იანვარში, GGM-მა მართვაში აიღო ბათუმში, ვ.გორგასალის №111-ში მდებარე რესტორანი "ბათუმარანი".

მართვაში აღების შემდეგ:

▪ შემუშავდა კვების ობიექტის განვითარების კონცეფცია და მომზადდა სამოქმედო გეგმა;
▪ სტრატეგიულ ამოცანად განისაზღვრა კვების ობიექტის შემოსავლებისა და შესაბამისად, მოგების 50%-ის ზრდა გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით და ამ დინამიკის არანაკლებ 3 ციკლის (განვითარების დინამიკა - 3 წელი) უწყვეტად შენარჩუნება;
▪ დაიგეგმა კვების ობიექტის რებრენდინგი (განახლებული ბრენდირებით ობიექტი 2019 წლის ივნისიდან გეგმავს მუშაობას);
▪ შემუშავდა მარკეტინგული სტრატეგია;
▪ დაინერგა რისკების მართვის სისტემა;

რესტორანი "ბათუმარანი" გამოირჩევა უგემრიელესი ქართული კერძების, ოჯახში დაყენებული ჭაჭისა და საუკეთესო ღვინის არჩევანით.