eng

ფურშეტის ორგანიზება

მიმდინარე

მოიცავს სერვისებს

01

კომპანიის მართვა

02

პროექტის მართვა

პროექტის ისტორია

GGM-მა მართვაში აიღო კომპანია, რომელიც მუშაობს ფურშეტის ორგანიზების მიმართულებით.

კომპანიის მართვაში აღების შემდეგ:

- დაიწყო მუშაობა კომპანიის განვითარების გეგმის შემუშავებაზე;
- დაიგეგმა კომპანიის მოქმედი და ახალი სერვისების შესაბამისი ბაზრის კვლევა;
- განისაზღვრა მოკლევადიანი და გრძელვადიანი (5 წელზე გათვლილი ამოცანები).
- კომპანიის შემოსავლების ზრდის კრიტერიუმად განისაზღვრა: მართვაში აღებიდან 6 თვის შემდეგ, წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით შემოსავლების ზრდა 15%-ით, 12 თვის შემდეგ, ანალოგიური შეფარდება უნდა იყოს 27%. შემოსავლების ზრდის 12%-იანი ტენდენცია უნდა შენარჩუნდეს 36 თვის განმავლობაში;
- პროექტის გრძელვადიან ამოცანად (36 თვის შედეგი) განისაზღვრა კომპანიის სერვისების სტაბილური მუშაობის შენარჩუნება და შემოსავლების ზრდადი დინამიკა.